090522

Godmorgon=)

Pigga och vakna? Det är iallafall jag, har vatt ute och gått i 40 minuter nu så jag känner mig nöjd. Men hade det inte vatt för den här tävlingen så hade jag aldrig stigit upp halv sju för att gå ut och gå. Men jag vill vinna. Jag ska till Prag!! Så det så. Det hade ju vatt rätt kul om vissa andra i laget kunde engagera sig också, men det är väll för mycket begärt antar jag. 

Jag har nyss ätit lite frukost och ska snart cykla till jobbet, det var riktigt ljummet ute idag så jag hoppas att det blir en varm dag och att det klarnar upp. Just nu så är det rätt molnigt. Jag sticker till hölminge ikväll och grillar och ta det lugnt så det hade ju vatt skönt med lite sol=) Ha en superduper dag...



Snart mognar körsbären=) Bara så att ni vet;)



Vad är det här för jäkla min? haha jag ser typ arg ut..



Frulle=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0