090523

Nu har mamma och dem  åkt till Turkiet=( Jag vill mää!!! Fan att det inte fanns några resor kvar, det hade vatt så skönt att komma bort en vecka till solen. Och detta väder som det har bestämmt sig för att vara här hemma nu med, moln och regn. Det är den svenska sommaren som kommer nu.

Igår kväll så var jag i Hölminge och grillade, det var mumma. Men det bästa var vinet vi drack till, typ världens godaste. Jag tror aldrig att jag druckit nått godare, så sött och fruktigt så att det var som läsk. Jag har ju lite svårt för vin annars haha=)

Idag så har jag inte gjort mycket nytta, jag har kört lite crosstraining och gått en runda på stan och nu har jag precis städa av här hemma för vi ska vara här och grilla ikväll med lite kompisar, det ska bli najs=) Nu ska jag snart sticka och köra lite afro, men ha ett så länge...



Thomas, mormor, morfar och mamma=)



Världens godaste vin!



Denna fiskebåten gör att sändningen på våran tv bryts, haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0