090526

Sorry för dålig uppdatering igår och idag:(. Jag stack som sagt och tränade direkt efter jobbet igår, bodystep och spinning. Efter det så stack jag ut till mormor och morfar och åt lutfisk=) Det var så jäkla gott.

Jag stannade i Hölminge i natt och idag så har jag passat hunden för mormor och morfar skulle iväg, jag passade på att ligga ute i det fina vädret som vatt idag. Hur varmt och skönt som helst. Nu är det verkligen sommar på G=)

Nu är det Desperate Housewifes som gäller och slapp i soffan, det har vatt sjukt mycket på jobbet idag plus att jag körde crosstraining och vatt ute och gått innan idag så nu tror jag att jag ska klappa ihop när som helst...



Mummaaa..



Lubeckmarsipan är den bästa=)..



Ostkaka=)..



Morgonens aktivitet=) såå gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0