090528

Hejsvej=)

Pigg och vaken? Det är iallafall jag, fast det tog emot lite att gå upp när man såg vädret. Regn och blåst för hela slanten, måste säga att idag så är jag lite avundsjuk på dem där som är i Turkiet=(. Fasen vad det hade vatt gött med sol och 38 grader varmt just nu. Men men jag funderar på att ta en resa i slutet av sommaren så jag får hålla mig tills dess=)

Snart ska jag sticka och jobba igen, halv tio till fyra är det som gäller idag. Efter det så blir det träning för hela slanten. Först funktionell och sen bodyjam=) Oj vad vältränad jag kommer bli haha. Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Prille!

Hoppas inte allt ditt flängnade påverkar lördagen;)??? ja menar..du kan ju inte vara trött då!! Tjoohooo

2009-05-28 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0