Ännu mer tröttis!

Var jag tröttis innan så är jag ännu mer tröttis nu. Är sjukt sliten och det känns som att huvudet ska sprängas=( Nu har jag iallafall fått lite luft på kinderna för vi har nämligen haft städeftermiddag med föreningen. Jag har legat på knä i två timmar och rensat häcken! Jag vet vuxenpoängen samlar sig på hög;) haha. Det var så jädra tråkigt och jag var inte direkt laddad för det idag.

Nu så blir det verkligen till att bara ligga i soffan resten av kvällen och slappa, jag har försökt att få någon och joina mig men alla är upptagna på annat håll så jag får roa mig själv. Men det är nog ingen fara det är ju både Gossip Girl och sen en bra film på trean. Jag ska bara rota upp något gott att tugga på så är kvällen räddad. Seee you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0