äntligen bodystep=)

Snart ska jag på bodystep vilket ska bli jäkligt kul med tanke på att jag intet tränat det på tre veckor! Jag är inte jätteladdad för jag är sjukt trött men bodystep är alltid asgött hur trött man än är för man blir så utpumpad i hela kroppe=)

Det var sjukt mycket folk på jobbet idag så min hjärna är helt slut, skulle behöva ligga i ett tyst rum och vila upp den men det får jag göra inatt haha. Det blir alltid en massa problem när jag jobbar, jag måste vara grymt otursförföljd. Alltid nått som strular eller slutar fungera, idag så låg jag en halvtimma efter med rasterna bara för att det var så mycket folk och det är inte det lättaste att ta igen. Men men allting ordnar sig tillslut=) Måste cykla nu, höres....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0