Back in town

Hemma från Lagan igen, solduschen gick jätte bra men resultatet kommer inte förräns efter 4-6 timmar så jag skriver mer om den senare ikväll=) Jag var ju en runda på Cooee med och söta Linnea lyckades ju så klart att lura på mig lite smycken haha. Hon är och kommer att bli världens bästa säljare, hon är så jädra duktig på vad som passar ihop med. Hon har verkligen öga för vad man ska ha.  Det blev en armring i silver och en vit trekantig ring, hur fina som helst. Jag har faktiskt kollat på dem ett tag så det var dax att slå till.

Nu sitter jag och äter smörgåsgrillmackor, *mums*. Jag orkade inte laga mat idag heller, jag lever på mackor nu för tiden. Det är så jädra tråkigt att laga mat, men mackor funkar fint. Man blir iallafall mätt så dem fyller ju sin funktion=)

Snart ska jag slänga mig i soffan med en tallrik glass, det tror jag hjälper mot förkylningen. Den släpper fasen aldrig! Har vatt sjuk i en och en halv vecka nu. Jag hoppas det blir lite bättre till helgen för då är det party=) Men glass med chokladsås tror jag sätter punkt för det, Håll tummarna!....



Yammii!!..



Me like! Armringen är ju bara så snygg=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

snyggt !

2009-05-06 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0