Brun och fin

Nu har jag fått bukt på brännan=) haha. Jag tog en nagelborste och skrubbade händerna och fötterna så nu ser dem ok ut. Jag skrubbade också lite lätt på hälsenan så att dem värsta flammorna gick bort. Så nu är det riktigt snyggt. Men man vet ju aldrig vad andra tycker, dem lär väll få en chock på jobbet när jag kommer och ser ut som en neger haha, eller så tycker dem att jag ser jätteorange ut. Men det skiter jag i jag tycker iallafall att det är snyggt=) Jag blir ju lite gulorange i vanliga fall så det är ju en rätt normal färg för mig.



Nu ser det väll rätt naturligt ut? Jag passade på att blondera håret lite igår med så det glittrar fint i guld. Funderar på att ta lite silverschampoo för att göra det lite mattare..



Rätt ok på kroppen också, får bara vänja mig vid att vara brun jag blir ju inte det i vanliga fall;) Benen ser ut att ha fått mer färg än övriga kroppen fast det är nog bara ljuset som gör det så. Snygg bikini va? Jag älskar djurmönster just nu...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0