Cykelj*vel!!

Nu har jag släpat den förbannade cyklen ner till Sandsteds bara för att den har bestämmt sig för att få punka igen! Jävla skitcykel kan den inte bara hålla sig hel, men så är det väll med gamla cyklar. Jag hade velat köpa en ny cykel men hur kul är det när man hela tiden får den förstörd ocn snodd som det är i den här stan. Så den gamla får duga så länge.

Nu har jag snott ihop lite pyttipanna för jag var sketahungrig, ska på spinning ikväll så jag måste ladda upp med massa mat och dryck med tanke på att jag inte tränat på tre veckor! Men gud vad kul det ska bli med tanke på att stegtävlingslaget ska med. Det är bara två veckor kvar nu så nu jävlar ska vi kämpa för att vinna detta=) Prag nästa!

Efter spinningen ska jag till mina kusiner som fyller år, så det är snabba ryck i eftermiddag. Ingen rast ingen ro haha. Dax att äta....



Maaat=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0