Fina tavlor=)

Nu har pappa vatt här och satt upp mina förstoringar från New York, det blev skitbra=) Nu tänker ni säker att jag kunde satt upp dem själv, men jag tror inte att pappa tycker samma sak haha. När han fick se min klädstång jag satt upp i lilla rummet så sa han: -Men fan vad snett du har satt upp den! Och jag bara: Hahah det är väll inte så jävla farligt. Om man kollar snett så blir den ju rak=)! Det beror på hur man ser på det hehe.

Men det blev iallafall sjukt fint, måste säga att jag är en väldigt duktig fotograf iallafall=) Nu ska jag snart krypa ner, jag börjar klockan kvart i åtta imon och efter det så ska jag till Värnamo och köpa nya brillor. Ha en super dag imon!....



Vad tycks?..



Blir grymt bra tycker jag själv iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0