F*n vilken dag!

Puh!! Fy f*n vilken jädra dag det har vatt, helt sjukt stressigt och asmycket folk. Fattar inte om folk inte har nått bättre för sig än att handla, dem handlar som om det vore sista dagen  vi hade öppet och jorden skulle gå under imorgon.
 
Värst är danskarna som börjar att komma nu, dem har inte en vagn utan två! och handlar för flera tusen kronor. Det måste verkligen vara skitbilligt för dem här och det är ju kul för dem.
 
Jag tycker inte att det är så dyrt som så många säger, det är inget jag har kännt av men det hade ju vatt gött om man hade kännt att det var billigt att handla mat, för det är det ju verkligen inte men inte svindyrt heller.

Aja nog sagt om det, nu sitter jag här och pustar ut. Jag har vatt ute och sprungit en runda och skakat av mig stressen, vilket var asgött. Det blev perfekt väder lagom tills jag kom hem från jobbet, soligt och lite blåsigt. Innan idag så har ju regnet vräkt ner så det var snällt av vädergubben att ge mig lite sol=)

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag är färdig tills Thomas kommer och hämtar mig,  jag ska ju till Hölminge ikväll och grilla. Det ska bli såå gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0