Grille=)

Hemma från Hölminge igen, sitter nu och tittar lite på Helens små underverk. Den är så fin den filmen, man gråter lika mycket varje gång. Sorlig och rolig på samma gång.

Jag är helt proppmätt, först så grillade vi kött och aubergine med bakpotatis och sen fick jag och Tilda ett litet ryck och slängde ihop en rabarberpaj. Den blev sjukt god, finns det nått bättre än paj? Jag älskar det, speciellt smulpajer, men matpajer är ju också grymt gott. Men en smulpaj med havregryn och massa socker och smör går ju inte att motstå, jag hade kunnat äta hela själv=)

Nu ska jag snart säga godnatt och gå och lägga mig för imon väntar jobb mellan 7 och 15 och sen är det party på kvällen. Är jäkligt sugen! natti på er... 



Grillen är laddad..



Molnigt värre..



Gott eller gott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0