HEMMA..

Äntligen hemma från jobbet, snacka om att jag har kännt mig obekväm idag när alla tittar på en för att man är knallbrun(läs orange haha). Vissa säger att jag är orange andra brun och vissa säger att det ser ut som om jag vatt utomlands medan andra säger att det ser fejk ut. Så jag vet inte vad jag ska tro haha.

Jag var inne på JC innan och skulle lämna tillbaka en tröja som det var reklamation på pga en fläck, men ni tror väll inte att jag kom tomhänt därifrån. Nejnej en vit klänning blev det, jag hade velat ha en turkos bandeuklänning men det blev en vit spetsklänning eftersom den andra inte fanns. Fan den där Halle alltså;) Han måste ha gått i samma försäljarskola som Linnea. Fast så hade vi ju kommit fram till att jag är ju en rätt lättövertalad kund också så det är ju inte så svårt.

Nu ska jag kolla på Hells Kitchen och varva ner lite innan jag ska krypa ner i sängen. Den här förkylningen tar kål på mig=(. Jag har säkert både halsfluss, öroninflammation och bihåleinflammation, känns som det iallafall. Sov så gott!!..



Lite söt är den allt, men när fasen ska jag ha den här haha. Jag är ju inte så söt av mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0