I love Gaga..

Hemma igen efter en runda på stan med mamma, passade på att handla lite mat när jag ändå hade tillgång till bil=) Blev även lite cider på bolaget, köpte dem nya "Hannas" med peach melba smak. Dem är verkligen skitgoda sådär lagom sötsliskiga som cider ska vara. Så nu är drickan tills imon iallafall avklarad, fan vad det är gött att vara tjugo och bara kunna gå in på systemet och köpa vad man vill ha.



Yammi!!

Innan jag åkte ner på stan så läste jag en blogg som beskrev hur man gjorde Lady Gaga rosetten och jag skulle klart prova haha, fast jag har ju ibne så långt hår så den blev sådär bra. Jag får låta håret växa lite och prova sen igen. För den är ju grymt snygg=) Nu ska jag snart sno ihop lite lunch innan jag ska dra till jobbet. Jobbar 15 till 20 så det är en slapp tid.



Spretig och väldigt liten + tusen spännen, sådär snyggt!

Efter jobbet så ska jag ta med Tilda hem som är nere på Lions för hon ska sova här inatt så det blir mysigt, see u later=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0