Kladdis!!

Home again, känns inte som att jag gör annat än att åka till jobbet och åka hem igen. Tiden går så fort, den bara rusar iväg och nu är det fredagkväll igen. Tilda är här hos mig nu, jag hämtade henne på vägen hem från jobbet.

Nu har vi nyss ätit kladdis samtidigt som vi kollar på talang=) Fan vad gott det är men gud vad man mår illa efter ett tag:S haha. Bara för att jag aldrig kan sluta äta, jag är hopplös på att sätta stopp. Snart är det dax att nana då jag börjar klockan halv åtta imon men ska vara där vid sju för att hinna med allt innan vi öppnar. Så sov så gott det ska jag göra....



Finns det nått bättre?



Mums..



I like..



Jag är nöjd...



Tilda med=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0