Mors dag=)

Nu har vi ätit en massa mat och tårta och jag är supermätt! Vi har också hunnit med en långpromenad så nu har jag iallafall gjort mitt för att vi ska vinna denna jäkla stegtävling. Jag kom till Paris idag vilket var mitt mål så jag får väll iallafall vara nöjd  med det=) Har sammanlagt knatat 183 mil på två och en halv månad vilket inte är fy skam.

Men borde jag inte blivit mer vältränad än vad jag är kan man tycka? Haha, den senaste tidens festande har nog satt stop för min förbränning. Levern orkar la inte mer haha. Men som mamma försöker förklara så väger ju trots allt muskler mer än fett;) Så lite vältränad är jag nog allt=)

Nu ska jag snart gå till sängs, blev ju inte så många timmars sömn inatt. Imon är jag ledig så ska sova jättelänge och sen ligga i en solstol hela dagen. Hur nice blir inte det?! Sov gott....



Middag i det gröna=)



Tårtan, såå god..



Jag och galna kusinen..



Promenad..



Fint=)



Fick låna boken av Linda=) Den är såå spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0