Nagelfin=)

Hemma från Lagan, mina naglar blev så fina så=)(Jag gör dem på topnail) Vi gjorde dem jätte långt ner så att dem inte växer ut efter typ två veckor bara. Mina naglar växer som ogräs så det behövs göras så. Nu är dem iallafall jättefina och dem ser jättelånga ut. Så nu är jag redo för party imon kväll.



Det är Rosenström här i Ljungby imon, något man absolut inte får missa. Typ årets höjdpunkt haha. Han är ju så jäkla bra och alla låtar och texter är grymma=) Så jag var en sväng på bolaget med och inhandlade diverse alkoholhaltiga drycker;) Så nu är jag laddad till max.



Jag ska bara överleva jobbet ikväll och imon på morgonen sen är det serious party! Jag är sjukt trött efter spinningen, den sög verkligen ut den sista musten ur mig. Men nu blir det inga fler pass förräns tävlingen är slut, det blir till att skaka loss imonkväll istället. Det ger en hel del steg det också=)

Nu ska jag käka lite pannkakor och sen sticka till jobbet, harè bra..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0