Parrtttyyyy!!=)

Hemma från jobbet, vilken dag! Sjukt mycket folk, har vatt i förbutiken idag och varenda jävel ska ju spela på hästar på lördagar så det har vatt full rusning=) Det är V75 imon också och elitloppet så det har vatt tusen frågor idag . Och jag är ju inte jättebra på det där me hästar haha.

Nu sitter jag iallafall här och pustar ut lite, är nästan färdigfixad. Men har finslipet kvar haha. Blir en enkel outfit ikväll med jeans och linne. Det är sjukt varmt ute så det blir gött att slippa frysa ihjäl ikväll=) Det blir förfest här hos mig ikväll, tre tjejer och en sisådär tio pajkar haha. Som vanligt typ=) Men det kommer bli sjukt kul!

Efter förfesten så drar vi ner till Garvaren där Rosenström kör igång vid typ halv tolv och det får man ju inte missa. Han är så jädra grym live, har sett han tre gånger innan tror jag. He`s the shit;) haha.

Ha en superkväll på er....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0