Party!

Hemma igen och sitter i sängen och kurerar mina värkande fötter=) Har vatt en superrolig kväll med massa skratt och  roliga internskämt. Jag började kvällen med att hämta Helena och sen sticka till Björn, där beställde vi pizza som vi åkte och hämtade i Björns helt nya bil (not). Ja har nog aldrig skrattat så mycket som  när vi åkte den. Helena fick motorstopp hela tiden haha. Sen var vi där och det kom fler och fler, mest Maxifolk men även en del andra.
 
Efter det så blev det Terezza var även en sväng på Harrys där det var 23 års gränd och jag lyckades till och med krångla mig in på Kung i baren där det är 28 haha. Jag var där en stunde men dem var för gamla så jag gick till Terezza igen=) Men sen slutade det med att jag hamnade däruppe igen.

Sen var det hemgång som gällde, är supertrött nu så det ska bli skönt att sova. Jag är ledig imon så ja tänker sova hela dagen. Bilder kommer imon, nattti på er.....



Kvällens outfit:
Linne - Gina
Jeans - H&M
Skor - Eurosko
Halsband - H&M



Jag försöker få till en egobild och upptäcker att fasen vad blond jag är egentligen. Har inte insett det innan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0