powerwalk

Hej på er=)

Steg som sagt upp klockan sju imorse och tränade Bodybalance, sjukt skönt att träna på morgonen man känner sig så duktig efterråt. Efter det så blev det powerwalk med Linn i en timma och då kännde man sig ännu duktigare=) Så nu har jag jädrans skrammlat ihop en hel del steg reda idag, så nu är jag nöjd som sjutton.

Har nyss tuggat i mig en tallrik med pasta och köttfärssås, jag är ju så nyttig så det finns inte;) Både kolhydrater och proteiner, jädra vad jag kommer bygga muskler. Men för att få det att väga lite jämt så har jag nu gjort lite citronmousse som står i kylen och strax ska ätas upp=) Hur gott är inte det?

Är inte jättesugen på att jobba ikväll men kom på att det är ju faktiskt dubbelt betalt så jag ska nog genomlida det=)...



Mat är gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0