Shopping=)

Nu är här beboligt hemma igen=) Har dammsugit som en galning, hade inte gjort det på typ två veckor så det behövdes verkligen. Och alla kläder har åkt in i garderoben igen. Dem har nämligen legat på tvättställningen, haha jag är hopplös! Men nu är här så fint så fint.

Det blev en runda på stan innan när jag åkte från firman, jag hittade ett jättefint skärp på lindex. brett med nitar på. Jag har kollat på det hur länge som helst men inte köpt det och idag så var det halva priset så jag slog till direkt. Det var ju inget att tveka på liksom;) haha. Blev en vinare på systemet också, kom på att jag inte kommer att hinna gå in där innan helgen och på lördag är det party så det fick bli en sväng där med.

Men nu ska jag kolla över mina sommarskor som jag hämtat i källaren=)....



I like!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0