shoppingdag=)

Äntligen hemma från Växjö, vi trodde inte att bion skulle vara så jäkla länge så vi tänkte att vi skulle vara hemma runt elva haha men men. Det har iallafall vatt en super dag=) Rolig men dyr;)

Vi började dagen med att åka hemifrån klockan ett, när vi kom till växjö så började vi på skopunkten uppe på Samarkand och givetvis så blev det nya skor. Två par för mig och tre för Linn=) Skor är bra att ha! Så det så. Sen åkte vi ner på stan där vi strosade runt i ca tre timmar, det blev lite inhandlat även här. Men Linn handlade mest, hon löpte amok med kortet idag haha.
 
Vid klockan sex när affärerna stängde så blev det kvällsmat på donken, off course! Sedan så väntade mingelkväll på MQ där det bjöds på lite dricka och tilltugg och det var även 20% rabatt i affären. Jag hittade en jättefn klänning men orkade inte prova då kön var aslång så jag sket i det=).

När vi gått där en stund så insåg vi att det var en och en halv timma tills bion skulle börja så vi åkte upp till Samarkand igen och köpte godis på ICA och gick i lite fler affärer eftersom dem inte stänger förräns klockan åtta där.

Vi bänkade oss på bion ca 20.20 spända av förväntan och den ca 2,5 timmar långa filmen gick superfort. Den var hur bra som helst! Och precis som böckerna, inga ändringar alls. Så gå och se den!

Nu ska jag krypa ner och sova, jag börjar klockan 9.30 imon och måste gå till jobbet eftersom min cykel står på ICA. *SUCK* haha. Natti på er.....



Färdkost=)..



Donken..



Limpan..



Maxi=)..



Redo för bio..



Lite shopping blev det allt, innehållet får ni se imon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0