sjuktjävlatrött!

Fyyy fasen vad jag är sjuktjävlasuperdupermega trött just nu! Jag jobbade till fyra och efter det så stack jag direkt till Träna och körde först funktionell och sedan spinning activio. Pust! Nu är jag iallafall nöjd för idag och nu ska jag bara slapa i soffan resten av kvällen vilket ska bli gött.

Jag har nyss snott ihop en omelett för jag är grymt hungrig och sen ska jag göra pannkakor också tänkte jag=) Men ska inte äta allt nu, ska faktiskt ha lite till lunch imon också haha. Men det kommer gå ner mycket mat nu efter denna urladdning.

Skönt att bara kunna slappa ikväll, det har jag inte gjort på en evighet. Men här skulle behövas städas så jag får se om jag har tillräckligt med ro för att bara sitta och kolla på kaoset. Men just nu känns det som att det inte kommer tátt vara några problem;)....



Vilken kock jag är=)..

Kommentarer
Postat av: mamma

hej trodde du skulle tll hölmınge ıdag....mamma

2009-05-28 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0