Tröttis..

Usch, fy och blä vad trött jag är idag=( Och helt igentäppt i näsan och resten av huvudet. Nu har jag nyss ätit frukost och nu är det slapp i soffan och Robinson som gäller, missade ju det igår. Men det är inte så kul längre, det blir bara jobbigare och jobbigare med alla pakter och skit. Man hänger ju inte med och det är alltid nåt oväntat som händer.

Det är iallafall fint väder ute idag även om jag inte är så sugen på att gå ut just nu, men vi ska ha städdag med föreningen i eftermiddag så får se om jag hjälper till. Jag är ju faktiskt sjuk, och har jobbat tolv dagar i rad med den här jäkla förkylningen så det hade vatt skönt med en riktig slappdag, vi får se.....

Lite bilder från gårdagen:..



Killarna spelar nått tönt spel som går ut på att man ska få en stöt, vilket gör sjukt ont!



Ida, Madde och Niklas..



Madde, Patrik och Arils är på G..



Jag och Helena..



Nu jädra=)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0