Twilight..

Nu har Linn nyss gått hem och jag sitter och försöker redigera bilder i olika program men jag är nog världens trögaste för jag fattar ingetting haha. Jag får lägga in bilderna som dem är, det funkar det också. Fast det blir inte lika kul.

Jag och Linn har kollat på Twilight och ätit pringles, perfekt kombo=) Fy sjutton vad Robert Pattinson är snygg alltså.Jag kan nog kolla på denna film hur många gånger som helst. Dels så är den så jädra bra och romantiskt och så är ju skådespelarna så grymma=)

Nu ska jag sova för jag ska jobba imon, det blev inte så mycket med ledigheten för jag ska jobba både imon och onsdag, men det är bättre att tjäna pengar är att sitta och dega! Godnatt på er..... 

Kommentarer
Postat av: Lindha

hej hej,,

vill du ha lite hjälp med photoscape så ring..

det är jätte lätt när man vet hur man ska göra..

kram Lindha

2009-05-12 @ 11:21:33
URL: http://topnail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0