världens otur!

Efter att ha släpat mig upp klockan åtta imorse (på min sovmorgon) och tryckt i mig frukost så GICK! jag ner till Träna för att träna funktionell träning. Jag kom dit ca 09.20 och det var låst! Jaha tänkte jag instruktören är säkert bara lite sen så jag satte mig ner på trappan och väntade i en kvart (träningen skulle börjat 09.30) men ingen kom, så nu har en halvsur Jennie fått gå hem igen utan någon träning!
 
Jag måste fan ha världens otur för sånt här händer alltid mig. Jag kan räkna upp hur många gånger som helst. Kan man iallafall inte sätta upp en lapp på dörren om man inte kan komma, så att man vet och slipper sitta och vänta och tro att någon ska komma. Nej nu måste jag hitta på nått för att rycka upp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0