Värnamo..

Vilket jädra skitväder, det ösregnade när jag cyklade till jobbet och nu när jag cyklade hem så blåste det så jädra mycket så att jag stod typ still trots att jag trampade som en galning. Jag vill ha sol igen, nu!

Snart är det dax att åka till Värnamo, jag sitter och väntar på mamma nu. Hon skulle ha en patient klockan två men kunde förhoppningsvis gå tidigare. Jag lär ju behöva all tid i världen så velig som jag är. Och nu ska jag välja två par också jag som har problem att välja ett par haha, dem kommer få slänga ut mig vid stängning.

Nej skämt åsido det kommer nog att bli bra, annars får jag väll använda linser helt enkelt. Skriver sen hur det gick=) Puss på er!=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0