vilken kväll=)

Sjukt lyckad kväll ikväll haha=) Det började med grillning i solnedgången och det var så varmt att vi tillochmed kunde sitta ute. Efter det så flyttade vi in till soffan och lyssnade på musik och pimplade dricka;)

Efter ett tag så somnade Linn i fåtöljen haha, hon pallade inte för trycket. Vi andra fortsatte att dricka och sjunga och efter ett tag så slöt vi en pakt som innebär att vi ska åka utomland tillsammans vecka 34 och jag hoppas att alla håller detta för det kommer bli sjukt kul isåfall.
 
Nu har alla gått hem och jag ska snart sova, jag är så trött så ögonlocken håller på att ramla ner hela tiden, så jag måste sova nu. Sov gott på er....



Mat=)



The gang=)



Steve och Jonas..



Helan och halvan..



Här somnade Limpan..



Jonas 15-åriga Bowmore var sådär om jag får säga det själv, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0