vinkväll

Hemma från Emma=) Vi har haft en riktig myskväll med vin och grönsaksdipp, finnt värre! Blev lite fetaostsallad som uppvärmning också. Vi kollade på "The Jane Austen book club" och sen "fråga Olle" En riktig tjejkväll med andra ord.
Vi blev lite överaskade när Linn drog fram vinaren med den satt fint haha.
 
Men jag måste vara sjuk eller nått för har inte tagit några bilder haha, vad är jag för bloggare?..

Träningen gick också bra, så sjukt skönt att träna igen och få krama ur kroppen på alla krafter. Man känner sig så nöjd efterråt=) Nu ska jag bara kolla fejjan (facebook) lite och sen ska jag krypa ner, tänkte köra Bodybalance imon bitti=) Natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0