091102

Hej:)
Sitter i soffan men tända ljus och kollar på Gossip Girl, jag är sjukt trött efter helgen och orkar inte röra ett finger. Det får var slut på dubbelhelger nu! Jag är för gammal för detta:P Men sjukt kul har det vatt iallafall, i fredags så hade jag födelsedagsförfest här hemma. Sjuukt kul var det, dock lite mycket folk ca 30 personer.Men vi fick stå upp så det gick bra:) Jag fick en massa vin och annat fint:) Efter förferren så blev det Harrys där det var en hel del folk, kvällen avslutades med pizza och sedan hemgång.

I lördags så jobbade jag mellan 13 och 20 och sen så var det utgång igen, Ljungberska väntade denna kvällen och sedan Garvaren, lyckade kväll även om fredagen var roligare. I söndags så jobbade jag 13 till 20 igen och sen så var det raka vägen hem och slänga sig i soffan.

Idag så har jag vatt ledig, jag började dagen med ett besök hos frissan. Smart att boka frisörtid klockan nio en ledig dag, jag var helt död när klockan ringde. Sedan blev det lite ärrenden och sen raka vägen hem till soffan där jag legat sedan dess. Nu ska jag dock snart dra mig upp och sticka och träna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0