091104

Hejhej:D

Herregud vad tiden går, det är ju för sjutton november nu och idag så snöar det:S Blää jag hatar snö, det var ju fasen sommar nyss och var tog hösten vägen?? Iallafall så längatar jag nått grymt till julen nu, vill ta fram adventsljusstakarna och alla ljus och bara ha myyys!

Idag när jag vaknade (vid elva:P ) så hittade jag en kasse utanför dörren från mamma med massa roliga saker i som hon köpt till mig. Det var en adventskalender, juleskum, muffinsformar, servetter och en jättefin silversko att hänga i julgranen:D Tack så jättemycket! Det var hur fint som helst:D Så en superstart på dagen alltså. (och igår fick jag förresten en julskinka av mormor så nu längtar jag verkligen till jul, såå god var den:D)

När jag sedan går in på facebook och ser att duggaresultatet har kommit så får jag lite panik och hjärtat börja banka som sjutton. Jag slänger i mig frukosten och praktiskt taget rusar mina två kilometer till skolan och springer in i bibblan med andan i halsen. Och gissa vad jag fick!?!? VG!!!!!!! Herregud alltså, jag trodde jag skulle faila men fick VG!! Ja dagen är ju räddad om man säger så. Men nu gäller det att plugga så att jag får VG på nästa också så att jag får det i betyg:D

Nu ska jag snart sno ihop lite käk och sedan sticka och träna pump, ikväll är det mat hos nina som gäller. Värsta mysigt att man kan äta med varandra så man slipper sitta ensam. Så det kommer bli en höjdar avslutning på en höjdar dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0