091105

Hej svej alla glada människor!

Sitter nu i sängen och ska alldeles strax krypa ner och sova, har vatt en fullspäckad dag som vanligt. Började dagen med att GÅ! hem till Malin för att hämta min cykel som jag lämnade där igår. Det var full snöstorm och skitkallt, så det var sådär kul:S

Efter det så bar det av till skolan där vi hade föreläsning i metodik mellan 10-15, herregud alltså finns nog inget tråkigare ämne. Jag somnar bara han öppnar munnen, och nästa vecka ska vi ha föreläsning 10-17. Det kommer aldrig gå, sitter jag still så länge så kryper det rejält i mina byxor. Kan sitta still i max en halvtimma innan jag får panik. Och är det då tråkigt också så blir det sjutton ännu värre:P

Nu ikväll så har jag vatt hos farmor och ätit och kollat på tv, fick jättegod fisksoppa med fruktsallad och glass till efterrätt. Mumsfillibabba:D Gött med riktig mat för en gångs skull, det blir inte det så ofta när jag lagar själv. Är ju inte direkt någon kock.

Nej nu äre dax att krypa ner, sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0