091107

Goderkväll på er..

Är äntligen hemma från jobbet och har placerat mig i soffan, så jäkla skönt! Känner mig jätte seg och hängig och har gjort det hela dagen på jobbet:S Kroppen värker, halsen gör ont och jag känner mig allmänt sliten. Skönt med hemmakväll ikväll, dem försökte få med mig ut men icke! Denna helg är VIT!! Bara jag inte blir sjuk:(

Igår så var jag ute i Hölminge och åt julmat med släkten:) Så jäkla gött var det, vill ha jul nu! Men jag har en känsla av att det kommer gå fort. Snart så är det första advent och sen så är det nästan jul. På onsdag så ska jag och tjejerna till Huseby. Jag måste ju visa dem den bästa småländska julmarknaden, så då blir det julkänsla på hög nivå.

Nu ska jag fortsätta kolla körslaget, ha en mysig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0