091111

Goddagens:)

Har tagit en paus i plugget för att skriva några ord. Det går så sjukt segt att plugga för jag fattar inte alls, för det första är det på engelska och för det andra så är det helt obegripliga tekniska saker. Samma ord kommer upp hela tiden men jag har inte riktigt fått kläm på sammanhanget ännu så det är lite komplicerat.

Jag startade dagen idag med en löparrunda med Malin, sjukt skönt att springa så tidigt så att man lixom har det gjort sen. Ska man träna på kvällen så är man så uppbunden, man måste planera när man ska äta och plugga och allt annat som man ska hinna med under dagen. I måndags så körde jag pump direkt efter skolan vilket var sådär lyckat då jag inte ätit sen klockan tolv och träningen började klockan sex. Gissa om jag var hungrig eller??

Igår kväll så var jag och Malin med mamma på shoppingkväll, 20% i hela butiken var det. Sånt gillar jag:P så ett par jeans och ett par leggings fick följa med hem:) Nu tänker alla att jag är student och ska faktiskt inte handla kläder, men det skiter jag i!! Så länge som jag klarar mig och inte behöver låna pengar så gör jag vad jag vill! Varför ska alla lägga sig i hela tiden lixom? Sköt er ekonomi så sköter jag min!! Jag jobbar fan varje helg och tjänar pengar, så låt mig då göra nått kul för dem och inte bara köpa nudlar och böcker! Fine om jag hade tagit studielån och köpt kläder för dem, men nu tar jag inga lån och jag klarar mig helt perfekt så leave me alone!

Nu ska jag plugga lite till innan jag, Malin, Nina och Katta ska bege oss till Huseby för julmarknaden. Jag älskar Huseby, så nu hoppas jag att dem andra också gör det:) Ha en fortsatt bra dag!



"Slottet"

Huseby bruk

Gången med alla julgranar:)




"kvarnen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0