091113

Gaahh fredag den trettonde idag! Undra om nått hemskt kommer hända?? Fast jag har ju otur alla andra dagar på året, så jag kanske får ha tur idag:) Jag började dagen med tre timmar genomgång med klassen inför duggan på måndag, det är så jäkla mycket som vi ska kunna så jag ger snart upp. Kommer aldrig lära mig allt det här!

Efter lunchen i skolan så åkte jag hem och satte mig och pluggade och där har jag suttit tills nu. Det kvittar hur mycket jag pluggar för jag bara blandar ihop allt ändå. Jag har ingen diciplin att plugga heller, kommer bara på andra saker att göra hela tiden. Men måste skärpa mig nu så att jag kan gå på hockeyn ikväll:) För idag vinner dem!

Nej men om man ska "back to business" igen, kanske kan plugga lite innan jag kommer på nått annat viktigt som måste göras i exakt denna minut...

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0