091114

Hejsvej:)

Sitter hemma på min vanliga plats vid matbordet och pluggar, tror att ögonenramlar ut snart och huvudet sprängs av alla information. Jag tycker att det är som vi ska ha till på måndag är mycket att kunna men det är ju inte alla mycket om man jämför med en vanlig tenta:S Jag har bara pluggat två timmar men är redan trött på det.

Jag jobbade mellan sju och tre, skitgoo tid i förbutiken för den går så jäkla snabbt. Det är så kul att vara där för det är så annorlunda med alla spel och sånt. Mycket roligare än kassan! Men det är ju alltid skönt med lite ombyte. Imon så blir det jobb mellan nio och tre istället för ett till åtta så jag hinner plugga hela eftermiddagen vilket är gött. Jag vill ju sätta VG på denna duggan med!

Nej nu sticker jag ut en runda till Hölminge och spenderar kvällen där:) Orkar ändå inte med att läsa något mer om IS management, ITstrategier och E-handel...ha en mysig kväll...

Ååå hittade en bild på fortet i sommarskrudd, lite värme nu hade ju inte suttit fel:)..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0