091117

Goddagens:)

Är hemma på en snabb lunch innan jag ska tillbaka till skolan igen, har haft datalabb i SPSS( världens tråkigaste programm) hela förmiddagen. Det är fan överkrångligt, jag fattar ingenting! Men nu är det gjort iallafall, i eftermiddag så har vi föreläsning i fyra timmar om alla siffror och begrepp vi kommit fram till i programmet. Kul eller inte!

Igår så hade jag dugga igen, gick la sådär. Dem tar med så jäkla konstiga frågor så man undrar vad dem tycker att man egentligen ska kunna. Dem säger på föreläsningen att det här behöver ni inte kunna och sen så kommer det endå. Jag tror att dem prövar och ser om man hänger med på föreläsningarna eller inte. Jag fick ju VG på förra så jag hoppas ju att jag får det nu igen men tror dock inte det. Håller i allafall tummarna för ett G.

Var på bio imonkväll också, 2012. Skitbra var den! Så jäkla spännande, men hoppas verkligen inte att det händer på riktigt:S Men det skulle inte förvåna mig, jag ska bara se till att bli rik tills dess så att jag får åka med i arken:D

Nej nu ska jag äta upp och sticka tillbaka till skolan igen, ha en fortsatt bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0