091118

Goderkväll på er:)

Har äntligen lagt ifrån mig böckerna för idag, det är så sjukt mycket att läsa nu så jag vet inte var jag ska börja:S Nu har jag iallafall läst metodikboken i ett antal timmar och antecknat massa. Jag vill verkligen klara den tentan! Jag fick även logistikboken idag, så får väll ta och sätta tänderna i den också inom kort. Det är ju helt hopplöst när man läser parallella kurser för då blandar man ju ihop allt:( aja nu är det iallafall slutpluggat för idag.

Dagen startade jag men en löprunda, det började ösregna efter 2 minuter och jag hade motvind HELA tiden vilket var mindre kul alltså. Jag var sjukt trött efter gårdagens combat med vilket inte gjorde saken bättre. Men skönt att få lite luft, så det var ju positivt:D

Kvällen skall spenderas i Sunnerbohov där Troja möter Örebro. Vi håller tummarna för ännu en vinst ikväll:) Nu ska jag ta något att äta och göra mig iordning. (Går runt och slaffsar i ett par harembyxor:P sköna men fula;))

Ha en mysig kväll i höstrusket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0