091119

Hejhopp!

Sitter placerad på min vanliga plats i soffan:D Har haft en supereffektiv med föreläsningar, CIL möte, plugg, mer plugg och träning. Första logistikföreläsningen idag, det var faktiskt riktigt intressant och jag fattade allt. Tills jag började läsa boken:S haha då blev allt en stor dimma. Men det ska jag nog reda ut efter några föreläsningar till.

Dagens träning bestod av bodycombat, så jäkla kul är det! Man blir verkligen helt utpumpad, såå gött. Fick med mig amanda också och nu är hon fast:P så nu har jag någon att träna med:D Så nu jäkla är det beach -10 för hela slanten!

Ska kolla klart på Glee nu och sen så blir det sängen:) Natti natt...

      

Denna boken ska tragglas dem närmaste veckorna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0