091122

hejhej:)

Ligger helt utslagen i soffan och äter godis, det får man när man har vatt så duktig som jag vatt idag:) Jag har jobbat och pluggat och tränat. Så effektiv så! Men gud så tråkigt det är att sitta och läsa hela tiden, man känner sig ju aldrig ledig. Men men så är väll livet som student antar jag. Dagens träning blev bodustep, sjukt jobbigt med tanke på att jag körde pump i fredags och har träningsvärk efter den. Men gött nu efter:)

Igår så var jag ute i Hölminge och umgicks med släkten,jag har haft ännu en vit helg vilket vatt gött, vi åt massa god mat hos moster. Det var pajer, kex och ost, oliver, kapris, vitlöksklyftor, gratinerade havskräftor, färska havskräftor och vanliga kräftor. Såååå jäkla gott var det:) Tänk om man alltid hade sån mat:P

Nej nu ska jag kolla lite till på Bridjet Jones innan Paradise börjar...nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0