091127

Godkväll:)

Sitter i soffan proppmätt, har nyss ätit tacos. Sååå jäkla gott:) Ikväll ska det bli en riktig slappekväll med soffliggande och chippe. Vet dock inte vad jag ska titta på på tvn, det är ju inget bra. Jag har inte sett ett enda avsnitt av idol så känner inte för att se det idag heller. Får nog bli nån kul film.

Idag har jag vatt i skolan hela dagen, det är så jäkla mycket nu så det är helt sjukt! Vi var även på Strålfors och träffade våra handledare, dem verkade vara jättetrevliga så det här ska nog blir bra. Fick dock världens största uppgift:S Vi ska kolla på flödesprocessen inom efterbehandlingen av tryckta produkter. Vi ska intervjua typ 10 pers! Ja herregud alltså haha, men vi få jobba på som sjutton så ska det nog gå bra:)

Igår städade jag hela lägenheten och satte fram alla julstjärnor och pyntade så fint, så nu är här julstämmning. Myysigt värre är det:)

Nej nu ska jag hitta nått att kolla på.. ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0