091129 - 1:a advent

Hejsvej!

Sitter och myser med glögg, pepparkakor och lussekatter:) Gottgottigottgott! Har inte hunnit baka själv men mamma hade vatt här med en påse idag när jag jobbade, värsta snällt:D Tacktack, skitgoda var dem! Jobbet gick bra, var dock jäkla trött efter gårdagen men det är smällar man får ta.

Vi började kvällen igår hos linn och sen så var det inflyttningsfest hos halleballe och sen så gick vi till Garvaren för att lyssna på dead by april. Det är absolut inte min sorts musik, höll för öronen hela tiden. Jag ville höra losing you och den kom sist! så jag var tvungen att genomlida alla låtar innan den, jäkla gap och skrik:S haha. Men annars så var det en skitkul kväll:D

Imon är det heldag i skolan, 10-15 för att sedan fortsätta med eget arbete. Så nu blire paradise hotell och sedan sängen. Nattinatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0