Macbook? Eller ej?...

Fy har världens beslutsångest, min dator sjunger lite på sista refrängen. Den är två år gammal så det känns som att det är dax att köpa en ny. Synd bara att det är så jäkla dyrt med datorer. Jag har kollat lite på en Macbook men vet inte om jag fixar det, är ju inte direkt nått teknikgeni lixom.

Men igår så kom det in en från den internationella försäljningslinjen och frågade om någon i våran klass var intresserad av att leasa en Macbook från skolan. Isåfall så skulle skolan köpa in Macbooken och sen så får vi hyra den under våra tre år och sen när vi sluter så får vi välja om vi vill köpa ut den till resterande pris eller skita i det. Vi får alla program som vi behöver installerade helt gratis vilket är skitbra!

Så nu är jag jättesugen på detta men kan inte bestämma mig. Så frågan är Macbook eller ej!!!...


Macbook..





Macbook pro..



Macbook air..(denna är ju lätt snyggast, men kostar 15000!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0