Ny cykel och trojavinst :D

Jajamän så ligger det till:D Var och köpte en cykel innan i kväll,så jäkla gött! Min gamla är ju inte direkt någon höjdarbike så nu kan jag äntligen cykla med alla mina grejer för nu har jag cykelkorg:) En skitfin monark är det, jag hittade den på blocket för 1600 vilket var ett riktigt klipp. Den är bara två år gammal och jättefin. Kostar typ 5000 som ny så jag är helnöjd.

Kan ju tyvärr inte lägga upp några bilder då min (nya) kamera gått sönder. Eller sönder och sönder, blivit vattenskadad. Dem ringde idag från fotohuset och sa att det inte gick att laga:( Blir ju bara till att köpa ny igen, tredje gången detta år:S fan alltså jag måste vara otursförföljd.

Klicka för att se nästa bild

(Kopierad bild från nätet, men så ser den iallafall ut:D)

Troja vann ju iallafall ikväll, med 2-1!! Gött alltså, dem kunde dock vunnit med massa mer eftersom dem hade en massa skott på mål och powerplay hela tiden. Men men 2-1 är ju helt ok om man ser till alla förluster innan i höst. Nu ligger dem iallafall inte sist längre:D

          


Nej nu ska jag gå och sova, börjar jobba klockan sju. Nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0