091009-En tv rikare!

Jiihaaa! Har äntligen köpt mig en tv till vardagsrummet:) En 42" LCD blev det till slut, värsta cool haha. Köpte även VGA sladd så att jag kan koppla datorn till tv:n så nu jädra ska det dunkas spotify:) Men det är ju inget fullbordat Växjöbesök utan ett besök på Skopunkten;) hehe. Och så även idag och två par skor blev det. Ett par lårhöga stövlar! som jag letat efter som sjutton. 299:- kostade dem, så jäkla billigt! Sen är väll kvaliteten därefter men va sjutton ska ju ändå bara ha dem denna säsong. Blev också ett par högklackade stövleter, sketasnygga! Oj vad jag gillar att shoppa hehe, vadå student lixom!?!? :P

Nej nu blir det Idol för första gången den här säsongen, till det serveras grönsaksstavar och dippa..mumma..:)

Tänk stuprör och stor t-shirt eller stickad kofta! I likelike..



Nice!

Snygg!! :)

Myspys:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0