091016

Hejsvej:)

Sitter på tåget på väg hem efter veckans äventyr i Gbg. Idag har vatt en lugn dag med lite plugg (dock inte så mycket som jag hoppats) och en liten runda på Frölunda torg:) men där fanns inte så mycket att ha plus att jag var rätt nöjd efter gårdagens lilla runda i stan:P

Innan tåget gick så hann jag och Ida med en fika på Espresso House:) Hon slutade vid tre och tåget gick inte förräns klockan 16.07. Det blev varsin färskpressad juice med en fete stor chokladmuffins till:) Gött!!

Nu så har jag suttit och ringt runt till hela ICA för att bli av med min jobbtid och har äntligen lyckats!! :) Så imon blir det plugg inför seminariet på måndag för hela slanten (kul med seminarie på sin födelsedag då???). Så jävla tråkigt så att vi inleder helgen med lite party ikväll så att det blir lättare att plugga imon:P




mummsi:)



storstadsbon själv:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0