091017

Pust! Ligger helt utslagen i soffan och har allmänt tråkigt. Väntar på att syrran ska ringa så att jag ska hämta henne hos en kompis och sen hämta mamma och co så att vi kan åka ut till Hölminge. Varför sa jag att kan kunde köra?? Jag börjar ju för sjutton vid sju imon! Kommer vara asatrött imon.

Idag så har jag iallafall hållt igång hela dagen, sen klockan tio imorse så har jag suttit och pluggat och detta har varvats med en massa städning:S men nu så är äntligen lägenheten i toppform och redo för invasion av släkten imon och på måndag.

Jag borde ha pluggat med känns det som men dygnet har ju bara 24 timmar så det är inte så mycket att göra åt det lixom. Vi får la se hur det går på seminariet:)

Nu ska jag plöja vidare bland alla bloggar, ha det så mysssigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0