091019-födelsedag :D

Wohhooo idag fyller jag år! Hela 21 år är jag nu hehe, ingen speciell ålder direkt, bara ett år äldre:P Hade kalas igår för pappas sida och fick en massa fina presenter; en marimeekoskål av farmor, en thomas sabo berlock av Nille med familj, sex and the city säsong 1 av tomme med familj och pengar av pappa och cathy:)

Imorse så blev jag firad i Hölminge och fick pengar, fjärde twilight boken och fina mockahandskar av mamma. Ikväll så ska jag ha kalas för mammas sida och mamma har beställt smörgåstårta vilket ska bli sketagott! Mormor har gjort en tårta så jag behöver inte tänka på det heller, lyx!

Nej nu ska jag plugga lite innan dem kommer:D..


Mina fina egnagjorda tårta:D

söta kusiner..

frukost:)

 

syster som sjöng så fint för mig imorse:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0