091020-inbrottssäkert??

OMG!!!! herregud och jesus och allt annat också!!! Nu när jag skulle gå och lägga mig så fick jag för mig att känna på ytterdörrarna vilket jag aldrig gör annars, för dem ska vara låsta. Men vad tror ni händer?? Jo altandörren glider upp så fint! Snacka om att jag fick panik eller, inte för att det var så farligt att den var öppen nu och se men det har ju för sjutton vatt öppen i 3!! dagar.

Haha jag måste ju vara höjden av flum. Undra om försäkringsbolaget godkänner detta om det blir inbrott:P tror icke det haha, och med tankte på att det står en splitterny 42" tv innan för dörren så kanske jag ska ta och skärpa mig lite haha, speciellt med tanke på alla inbrott på granngatorna den senaste tiden;)

Aja iallafall så är det låst nu så det är ju bra. Idag så har jag suttit i skolan hela dagen och sen så blev det ett besök på Topnail för att fixa naglarna, så nu är dem fina igen:) Jag sätter in bilder på dem imon för nu ska jag försätta att läsa i min spännande twilightbok:D

Nattinatt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0