091023

Goddag på er:)

Sitter här vid mitt köksbord med näsan nere i den stora, tråkiga, blåa boken som vanligt:S Känner att jag måste läsa om jag ska hänga med alls på seminariet på tisdag. Då handlar det om modellering, jippi lixom. Jag har aldrig läst nått tråkigare! Jag fattar inte ett skit så vi får väll se hur det går. Jag är iallalfall färdig med engelskaartikeln och memot från förra seminariet så det känns skönt.

Igår kväll så var jag på Ljungberska och kollade på film med Regina, Martin och Finetto. Kollade King Kong, alla hade tyldigen sett den utom jag, det enda jag visste var att han skull klättra på Empire State Building så jag satt och frågade hela tiden vad filmen gick ut på och om dem inte skulle till NY snart. Så alla var måttligt trötta på mig:P haha.

Finettos dryga kommentarer haglade hela kvällen, måste fan hitta nått sätt att sätta dit honom. Bara för att jag blir så arg så tycker dem att det är jättekul att hacka på mig, men vänta bara;)

Nu ska jag läsa vidare i min roliga bok, blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0